Höstdekoration



Prydnadskål och lite andra höstdekorationer till balkongen köpte Andreas åt mig idag=)
Vidare åkte vi och hunden ut i skogen för att samla ihop lite mossa och andra fina saker att ha i mina krukor, jag menar varför köpa mossa när det är så nära att plocka själv?

det blev lite olika sorters mossa, lite stenar lite grenar med och utan mossa på och otroligt nog hittade jag två JÄTTEFINA stubbar som var täckta av vacker mossa av alla de slag, och till min förvåning så var det bara att rycka upp dem ur marken så de fick följa med mig hem de också! =)

Det behöver verkligen inte kosta mkt för att det ska bli fint!

ta en naturpromenad och titta ner så hittar man det mesta som kan tänkas behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0