Ilska

Nu ikväll satt jag framför datorn och såg på nyaste avsittet av supernatural, hade tidigare njutit av lite chips men satt och åt vindruvor när andreas kom in..  Hans kommentar löd..

- Hej gumman! OJ vad du bara äter och äter..

Jag spottar ut vindruvorna på tallriken och tittar på honom med min "om blickar kunde döda blick" då säger han:

-Oj, hehe det var kanske inte riktigt så jag menade, men du säger ju att jag ska säga åt dig om du äter för mkt onyttigt. Du vill väl inte bli tjock?

Den där repliken hjälpte inte!!

Speciellt inte när flickvännen lider av PMS!!

Han har nu åkt ut ur rummet jag satt i, och vågar sig inte in!

Grrr...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, karlar i ett nötskal! Ha det bra! :)

2008-10-26 @ 10:50:31
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0