naughty girl

Jag vill ha ordning och reda!

Så jag håller på att rensa ut mitt och Andreas nattduksbord.. jag har i princip slängt allt som han hade där! för han läser det inte och han håller inte reda på det heller!
Iaf så  ringde han och sa att han var på väg till luleå för att lämna in sitt CV på ett kankse blivade jobb.. då sa jag att:
 
-Va bra att du är fem mil bort!
och så berättade jag vad jag hade gjort =P

Hehe har jag nämt att andreas HATAR (och nu snackar vi hatar med passion!) att slänga saker! Allt är bra att ha grejer, spelar ingen roll om det är ett trasigt gem eller en rostig skruv ;)

Så han tappade helt sin tråd, skrattade och sa:

-jag vill så gärna vrida nacken av dig just nu!

hehe men se, det går inte !

Ibland gäller det att vara klurig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0