Nytränad och strechad

Jag har varit dålig på att skiva i bloggen om träning! Men nu blir det ändring på det!

Jag har varit ute och sprungit i höstvädret idag! =)

Jag har märkt att jag inte har lika bra kondis som jaghar haft förr, men det är ju inte så konstigt! man måste ju faktiskt träna för att behålla det=)

Det fick bli intervaller de 2 sista km Just för att jag vill tillbaka till min ursprungliga form och mer därtill!

Jag hatar verkligen intervall-träning, men idag var det faktiskt riktigt kul! Trots att jag hade motvind hela vägen!
Jag har lärt mig att pressa kroppen, utan att ge upp.. det är något som verkligen är viktigt i all träning.. eller ja iaf för att vara framgångsrik i det man vill utöva..

Så ni som inte tränar men vill börja, kanske för att gå ner i vikt eller forma kroppen, börja med att hitta en sport som ni tycker är kul! om det är en lagsport så gör det inget att ni kanske inte är lika duktig som de andra, alla måste vi ju börja nångonstans!
 
I början är det jobbigt, allt är tungt och det känns som att ni ska dö! Så var det iaf för mig =) Så fort det blev jobbigt så slutade jag att springa å gick ett tag, och så är det i början men efterhand så tar tjurskallen över och man slutar inte att springa fast det känns som att man håller på att dö!

det är vid den tidpunkten man går från gymmet eller spåret med en otrolig stolthet över sig själv! och det gör det värt svetten och alla tunga veckor!

And remember! There´s no time like the present!

Så sluta fundera på att börja träna, börja bara! bestäm er och håll fast vid det! =)

lycka till! nu ska jag in i duschen för såhär ser jag ut nu=)



Röd som satan i ansiktet av ansträngning, men det är bara skönt. =) Nu vet jag att jag har gjort nåt bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0