björk

Mina björkar fortsätter att vara ett mysterium! ;) men dom är då inköpa nu iaf!

Hoppas att någon av er hittar igen en bild på rätt björkar så att jag får lägga ut dom på bloggen=)

Igår blev det inget inlägg, anledning: jag jobbade i nästan 15 h i sträck!
det var inte meningen att det skulle bli så men när vi alla satt samlade, vi som jobbat och dom som skulle jobba, så började en av dessa tjejer helt plötsligt att börja gråta,av smärta.. det visade sig att hon hade haft gall-smärtor i 18 h i sträck!

Jag har ju själv blivit opererad för det så jag sa att jag skulle ta hennes pass också, fast innan jag gjorde det så körde jag in henne på sjukan pratade med läkare och sjuksköterskor för att kräva att hon skulle få en remiss till kalix eller sunderbyn så att hon får operera bort gallan!

jag fattar inte hur hon ens klarade av att komma till jobbet! Det är bra att vara stark, men ibland måste man stanna upp och lyssna på kroppen också!

Hon har fått en remiss och väntar på op!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0