här kommer tapeten som heter forest =)


I svart!

Och i färgen som jag har valt.. fast jag tycker att den ser lite gul ut på denna bild och det är den verkligen inte!

Jag ska låna en kamera av någon när jag har tapetserat klart!
Jag gissar på att det kommer att bli ikväll =) För det är slipat och klart  på de gamla taperterna för att få bort skarvarna.. så nu väntar jag bara på att Andreas ska komma hem och hjälpa mig bort med en golv-list som inte vill släppa, å sen så är det bara att sätta igång=)

Ganska häftigt att ha en björkstubbe inne som den på bilden!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va fin, den där har jag aldrig sett. Missa inte Keramixrean på onsdag din turtomte som bor nära. Jag har aldrig ens varit inne.

2008-09-29 @ 21:44:43
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Tjusigt, vem har du raggat som hjälper dej tapetsera då? =)

2008-09-29 @ 23:23:56
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0