kaos över helgen

ja, nu verkar det som att dom är klara hemma hos mig iaf tills på måndag!
Nu när jag har fått vara själv här hemma och tittat har jag sett små fina fynd som kan ge en ledtråd om hur slutresultatet kommer att bli. En jättefin golvlist i Ek och en golvbrunn i rostfritt som kommer att passa bra ihop med den grå mattan som ska in=)


Ja, byggdammet har lagt sig och nu är det väl dax för mig att städa.. jag vet att det kommer att bli skitigt och jävligt igen när dom kommer på måndag, men det är lika bra att hålla undan så blir det ändå mindre i slutändan ändå.


Jag tycker att toaletten ser så liten ut nu när det inte är någon inredning i den! mamma sa likadant, men vi får se om det blir bättre när den är klar=)

Det känns som att jag inte får något plugg gjort överhuvudtaget när alla byggkillar är här. Det ska bli skönt att få undan allt damm så att jag kan plugga ordentligt! 

Känns som att jag inte har fått något gjort på hela veckan =/

Men nu ska jag vara flitig som ett litet bi=)


 

Kommentarer
Postat av: Linda P

Hej igen! Nej, det skulle absolut inte se dumt ut att ha blommorna på toa- tvärtom. De blir pricken över i:et :) Jag funderade själv på att sätta dem på vår toa, men så hade jag så mkt tavlor och annat också så...



En fräck grej man kan göra är att börja sätta dem uppe vid taket och sen låta dem "vandra" neråt mot väggen... Man fäster dem jätteenkelt med en sorts "häftstift" av lite grövre modell som man spikar i väggen. Sen finns det en magnet på baksidan av blomman.



Du kan väl maila mig om du är intresserad!

2009-04-17 @ 16:38:47
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: J

Haha jaa pluttoa =) eran toa är ju stoooor. Men jag tror det kommer bli jättebra med nya inredningen, mycke mer logiskt!

2009-04-18 @ 13:15:03
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Näe allt är väl relativt, men inte har en liten toa, du minns väl min mammas =)

2009-04-18 @ 13:57:37
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0