stormsteg

Nu har våren kommit med stormsteg=)
det enda som är kvar av snön är de stora snöhögarna, och jag har börjat se blommor komma upp i rabatterna =)

Jag har fått nya löparkläder av Andreas =) Jag har verkligen världens bästa pojkvän! han vet att nu när jag pluggar hade jag aldrig haft råd att köpa dom själv. Det är funktionskläder, så inga mer bommulskläder när jag är ute och springer=))

Jag och hunden begav oss ut imorse på premiärlöpvändan i nya kläderna. Det gick super! Men det var Vaaarmt! för när vi startade på morgonen var det 8 grader och molnigt, ganska skönt när man ska springa, men efter halva turen kom solen fram och då blev det lite jobbigare för både mig och hund att springa. När vi kom hem och kollade på termometern hade det blivit 14 grader varmt, inte så konstigt att det blev jobbigt=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0