sånt som bara Jeanette kan lyckas med=P fast, nää jessi med! ;)

Jeanette ringer:

dialogen går till typ såhär!

J- Gissa vad jag har lyckats med nu!

Jag- nä vad är det nu då! (nyfiken)

J- Jag hittade igen en klänning som jag hade på semestern och tänkte att jag skulle tvätta bort rostfläckarna som hade kommit på den av en stol när vi var i turkiet!

jag- jaha?

J- Ja, det är en superfin klänning som jag bara älskar! den är typ tvådelad, vit överdel och grön underdel som är typ som en tjol som börjar under brösten!

typ såhär fast vit och grön !


Ialla fall!  dialogen fortsätter!

jag- jaha så du skulle tvätta bort rosten.

J- Ja! så jag tog fram lite klorin, och skulle rengöra på den vita delen av klänningen! Men jag hittade inte pluppen till toans handfat så jag tog en hink istället! men den enda hinken jag hittade var röd, och jag tyckte att det såg lite konstigt ut när jag hällt i klorinen, men jag har aldrig använt klorin förr, så vad vet jag?

(vid det här laget gapskrattar jag!)

Jag- jaha, vad hände då? haha

J- Ja, alltså den blev ju rosa!!

jag- hahahaha!

J- ja så då åkte jag och köpte mer klorin för att få bort det rosa! Men sen när jag kom hem så visste jag inte vad jag skulle stoppa klorinen i, så jag ringde syrran! hon tyckte att jag skulle stoppa den i diskhon i köket! men ploppen i diskhon är ju blå där, men det trodde hon inte gjorde nåt.

Jag- hahahahahaha! jaha vad hände då?

J- Ja, alltså jag stoppade ner klänningen, men råkade tappa i hela, men tänkte att det gör väl inget!

Jag- hahaha, så hur ser klänningen ut nu?

J- hahaha, ja alltså plastpluppen i diskhon färgade visst av sig! så klänningen blev rosa, vit, blå och den gröna delen blev fläckigt gul! Min favvoklänning! hihihihi

jag- hahaha, ja de gick alltså inte så bra de där!

J- hehe... nää!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så det kan gå!

Hon är uppenbarligen inte släkt med min Mor för då får man lära sig vad klorin är.

haha

2009-08-26 @ 23:10:12
Postat av: Hanna

Jo Anna Paquin(typ). Försöker lära mig tycka om den serien. Hon är jättesöt. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men någonting gör er lik varandra, men nånting är det =)

2009-08-26 @ 23:53:02
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha sötisen =)

2009-08-27 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0