dagens goda gärning

jag har en vän, som är en riktig ungkarl=P som har en riktig ungkarlslya!
 
Han fyller år nu i dagarna så jag erbjöd mig att hjälpa honom att städa så att han får ha det fint när alla vänner kommer dit och äter tårta å festar..
Vi höll på å städa från 19- 00.30 å då var det bara golven kvar.. jag hoppas att han gör ett bra jobb med dem, för dom är HEMSKA!

Just ja, glömde nämna.. han fick köpa skurmedel av diverse slag för 500 spänn.. allt han hade hemma var ju gulsåpa=P
Men nu är det fint och luktar gott! =)

Bärling skrattade när vi sa vad vi gjorde å skulle ge mig berömm,
 
såhär lät det:" haha du är som en liten Hitler, fast du är snyggare än Hitler. Där, nu gav jag dig beröm, då blir du väl glad?"

Haha, jippi (sarkastiskt) tack Bärling=P Ja, de är ju skönt att vata att man ligger över en liten fet ful hemsk gubbe som mördade miljoner.. Sååå gulligt sagt=p

Visst har jag bra vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0