Löpkatt =/

Jag har en väldigt viktig praktisk tentamen på en kurs idag. Och vad händer? Joo, min normalt underbara söta lilla katt bestämmer sig för att nu natten innan tentan börja att löpa!

För dom som aldrig haft katt och inte vet hur det är när dem löper säger jag bara va glada! För skrikandet från katten började vid tolv på natten och sliutade inte föränn jag steg upp vid 9 på morgonen, totalt utslut.. Inte de bästa förutsättningarna för en så pass viktig tenta då det gäller att ha huvudet på skaft!

Just nu ligger hon och tjuter IGEN och gnider sig efter väggarna (äckel kisse!)

Nu ska jag gå ut med hunden och sedan far jag till skolan.

Ha de bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Dragana

Åh vad jobbigt det låter! :// Kastrera den kanske?



(Svar: Jag vill gärna bli mer vig, få bättre kondition, och samtidigt träna upp min mage och inre lår. Det är nog det viktigaste just nu för mig när det gäller träningen.

Men jag kan inte jogga, eftersom jag får väldigt, väldigt ont i halsen av det. Det går inte helt enkelt.)

2009-01-13 @ 11:02:06
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-13 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0