Uppfinningsrik

Ikväll har jag varit lite påhittig! jag har varit så tråkig med Devil i veckan så vi bestämmde oss för att träna lite på att dra i sele=) Normalt när man börjar att lära en hund en sån sak så har man ett gammalt bildäck eller lite ved eller nåt..

Eftersom vi inte hade nåt av det så tog vi... den här!


Tyvärr har jag inte fått med mig nån kompis ut på en tur men jag hoppas på att kankse få det i helgen? =)

Devil som inte är van vid att dra något efter sig i ett sele tyckte att det var lite konstigt men kul! han arbetade bra och tyckte inte att ljudet var läskigt=) Men trött och slut blev han =) precis som vi hoppades på.. här ligger han på den nya fina pappelina mattan som jag har tjatat på om så mycket=P
 

Ninni är också med på ett hörn..

Kommentarer
Postat av: J

Jag fick min nya matta idag, den jag skulle fått får två veckor sen men som blev fel du vet...så idag kom rätt färg och vet du vad? Den är skitful!!! Inte alls som på bilden så den åker tillbaka den med...fan

2009-01-21 @ 22:58:37
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0