Utmanad

8 favoritprogram
1.Ghost whisperer
2.House md
3.kyle XY
4.Supernatural
5.Vänner
6.sex and the city
7. CSI
8. Criminal minds

8 saker jag gjorde igår
1.Åkte buss
2.satt i skolbänken
3.köpte nya mjukisbyxor
4.lagade mat
5. kramades med Andreas
6.tackade nej till att åka snowboard=/
7.gnällde på att andreas sov för länge (till 14.30)
8. pratade i mobiltelefon

8 saker jag ser fram emot
1.När jag och andreas berättar om överaskningen till mamma och pappa! =)
2.när jag har klarat de kommande tentorna
3.nästa dag i snowboardbacken
4.när andreas slutar att snarka
5.sommar
6.PDOL
7.grillfester
8.när disken är bortdiskad

8 favoritplatser
1.Piteå 
2.skellefteå
3.göteborg
4.badstranden
5.under solen
6.löparspåret
7.Thailands stränder och värme
8.hemma

8 saker på min önskelista
1.massor med pengar
2.ett till rum i vår lgh
3.att kunna äta vad jag vill utan att det märks på kroppen, på något sätt!
4.att klara skolan utan att anstränga mig (hehe, som om de kommer att gå i uppfyllelse=P)
5.djur som aldrig hårar
6.20/20 syn
7.få jobb direkt efter skolan
8. fa bra betalt på jobbet 

8 personer jag utmanar

ingen!
    

Kommentarer
Postat av: J

Åååh hur kunde ja glömma thailand...men vadå för överasking??

2009-01-30 @ 12:25:56
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0