Underbara tider

Denna vecka har jag och andreas två dagar med ledighet tillsammans.. sen jobbar jag kvälltill kl 24!

Vi började gårdagen med att fara och bada och äta picknick=)

När solen svek oss åkte vi vidare till gocartbanan, där jag för första gången fick prova köra=)

Sen gick vi på promenad med hunden i skogen, när himlen plötsligt öppnar sig och regnet börjar att vräka ner!
vi springer tillbaka till bilen totalt dyngsura! Tur att vi hade kvar handdukarna i bilen sen stranden=P

På kvällskvisten blev det biopremiär med Harry Potter and the half blodded prins. Bra film! men om jag får säga det själv.. frustrerande slut!

Klockan var då halv 1 på natten, vi kom hem och gick ut med vovven igen, under promenaden så samlade Söta Andreas ihop alla fina blommor han kunde hitta och gjorde en söt liten bukett åt mig ;)

En underbar dag fylld av äventyr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Garderobsdörrar och dörrar. Har bara hunnit med ena sidan på garderobsdörrarna i sovrummet än...

2009-07-18 @ 11:44:15
Postat av: J

Thank you dear, hoppas det =) Ses på fredag!!!

2009-07-22 @ 03:21:07
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0