Årets första bad

Nere i Pite älva =)

Oj så skönt!

Jag, Anderas, Devil (vår hund) , jimmy och Jeanette har badat i älven idag. det var första doppet för i år för mig=) skönt att vänta rätt så länge ändå så man slipper frysa bort när man ska bada!


Jag i princip skrek JA! i telefonen när Jimmy ringde och frågade om vi ville hänga me! Jag har jobbat hela dagen och svettats som en tok ute på altanen i värmen=P

Ja, på mitt jobb får man sola på dagarna ;) så är det att vara assistent där jag jobbar, bada och sola med brukarna är kul, och att fara ut på picknick är också en höjdare=) 


undra hur sommaren ser ut för resten av alla studenter i Sverige?

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha joo du räknas men du är sambo =P

2009-07-02 @ 16:43:57
Postat av: J

Det var jag som skrev

2009-07-02 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0