neeej!

Nu klockan 10 är sista tentan för terminen sen är det lov! det är en praktisk tentamen som jag inte alls känner mig förberedd på! därav neeej!

förut har jag varit så nervös vid tentor att dom alltid gick åt skogen! Men jag har varit superduktig och fått bort det=) förutom... nu är det tillbaka, kankse beror det på att jag inte vet vad jag ger mig in på, att jag känner attjag inte är tillräckligt förberedd..

eller så är det bara så att det har varit lite för mkt i veckan! jag har haft 5 tentor hitills, + ett seminarie (examina den me) och idag blir det ännu en till tenta...

jag sover inte på nätterna och är trött som ett psyk hela dagarna, trots detta har jag pluggat som aldrig förr!


Jag tror att min kropp säger stopp nu.. att det är därför jag är så konstig i kropp och knopp?

vi får se hur jag mår efter tentan...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha tack för kommentaren du lämnade i min blogg =P

2009-06-05 @ 10:53:33
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jasså näe den syntes inte =) Joo ja älskar den med...hittade en till som jag också gärna velat ha. Såg du förresten att min klänning fanns i beige också? Skulle iaf hämta ut min klänning igår men den hade blivit felleverad till ursviken...sämst...=(

2009-06-05 @ 14:22:20
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0