Badrum

Jag har gjort en liten skiss på hur toan ser ut nu i planlösningen och på hur det kommer att se ut..

Just nu har vi en liten badrumsskåp, som kommer att bytas ut mot en ny,större med belysning och uttag så att jag äntligen kan blåsa håret på toan istället för i sovrummet.



Nu kan alla se hur tokigt det är i vårt badrum!

Här är de verkliga bilderna!





Jag har tre olika golvmattor att välja bland. Grå, Beige eller den fula rosa som är på golvet nu..
Vad tror ni jag kommer att välja?

I bakgrunden på näst sista bilden ser man även lite av vår hall och den underbara fondväggen som vi har där=)


Kommentarer
Postat av: Linda P

Aha, då förstår jag hur det ligger till :) Hyresvärdar kan vara tråkiga. Vår är dock med på allt vi gör, det är kul. Väggorden kommer från www.myfirstroom.se



Om du kollar på min blogg hittar du en rabattkod som ger dig 10 % rabatt på priset.



Några av väggordeen har jag tryckt själv med schablon.

2009-03-21 @ 07:24:04
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: saga

Mk fin blogg desaign!!

2011-10-22 @ 21:01:38
URL: http://sagadagobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0