Idé

Jag vill ju dölja den fula dörren som är bakom skrivbordet, bygga om är inte ett alternativ då det här är en hyresrätt.. men vad sägs om att vara lite fiffig och sätta dit en anslagstavla?

Två flugor i en smäll, en tavla och en praktiskt kom ihåg grej=)

jag har funderat på vad jag vill att det ska vara för typ av tyg... det är ju trots allt i sovrummet, så jag vill att den ska utstråla lugn och harmoni...

jag har ett tyg i åtanke.. Nu tjorvar Blogg.se så jag kan inte lägga in det.. men kanske senare idag=) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken bra idé! Ska bli kul att se sen, när blogg inte krånglar...suck. Kram

2009-03-14 @ 18:33:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0