lilla älsklingen

han mår inte riktigt bra, han är pigg.. men inte hans mage..

det har kostat 7000 kr i veterinärkostnader hitills (på 2 månader) och vi vet inte vad det är för fel ännu.. veterinären tror på bukspottkörtelinflamation.. samma som jag har haft =/

jag valde att stanna hemma idag från skolan för att vara med älsklingen! Nu ska han få ha kul och leka med en kompis=)

här är han och lilla Ninni mitt uppe i en liten fajt hemma hos svärföräldrarna=P

man ska inte reta katten när hon löper=P
Men dom blir alltid vänner igen.. och katten vinner alltid när dom är ovänner, size dosen´t matter=P


uppdatering om Devil.

de provsvaar som har kommit hitills visar på en infektion i kroppen, och att han har leverpåverkan.. nu väntar vi på svar om hur det står till med bukspottkörteln. Veterinären tror också att det är positivt =/ och i så fall så har ju min älskling bukspottkörtelinflamation, precis som jag hade i somras.

medicin kommer då att sättas in så att han kan bli frisk igen.

just nu får han en kost på kokt fisk och ris + en medicinpasta som ska hjälpa mot diareén som lillen har..

jag vill bara att min älsklign ska bli frisk igen! 

=( 

jag vill att han ska bli frisk och glad igen, som grilldagen vi hade före detta började, som på bilderna under då han lekte med Jeanette och Jimmys greyhounds


på den undre bilden leker Jeanettes mammas tik struts=P

jag måste då säga att lillflickan har väldigt roliga öron, inte som man förväntar sig på en greyhound=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0