Rubrik=P

nu sitter jag hemma vid mamma och  pappas dator. det är skönt att kunna vara hemma utan att ha några skol-grejer att behöva tänka på överhuvudtaget! jag är inte van att det är så, så mitt huvud känns lite tomt=P
men det är lungt för jag tänkte fylla upp den med lite förfriskningar i kväll med några vänner, jag tror att jag max har varit ut här i skellefteå 5 gånger.. tragiskt men sant!

föresten så har jag testat min wavemaster som jag fick av söta andreas.. frisörerna får jhu alltid håret att vara som snyggast, och hur man än försöker så går det inte riktigt att få det lika snyggt..

Men, nu går det!! shit va nöjd jag är=)

Kommentarer
Postat av: J

Ha så kul ikväll å skåla åt mej också =)

2009-03-28 @ 19:29:19
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Hehe ja lyckas alltid med sånt, lyckades komma en timme för tidigt till körlektion flera gånger

2009-03-28 @ 19:47:30
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0