Totalrenovering?

Man kan nästan tro det=P

Vi har nu kommit hem från vår weekend i Sundsvall, vi hade jätteroligt och mysigt tillsammans=)

Jag var helt tokglad och andreas helt toktrött när vi kom till hotellet och hade varit på ikea. det blev nästan allt som jag hade velat,allt utom överkastet.det fanns inte i rätt färg och storlek, men vi bestämde då att istället för att köpa ett till likadant som vi redan har (som inte var någon bra kvalité det blev matt och krympte) så ska vi köpa det som jag har önskat mig från början från Mio=)

Tyvärr finns det ingen bild på detta överkast på mio´s hemsida, men det kommer väl att komma en bild på det här hemifrån i slutet av månaden =)

Anderas är en liten tok! för han har köpt en fullstor men smal diskamaskin hit hem oxå! idag! medan jag köpte en bänkskiva och ben till det som ska bli vårt nya skrivbord, jag har tagit förebilder, så i veckan kommer det förmodligen efterbilder =) Tur att mamma och pappa ska komma i veckan så att dom kan hjälpa mig med skrivbordet!

Det är bra att ha en pappa som är snickare, och en mamma som har syn på vad som passar och blir vackert ihop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0