Väggord

Nu har tankarna rusat i huvudet på mig enda sen igår då bovärden var här och kollade på vår toa..

Det är ett litet utrymme, jag vill göra det absolut bästa jag kan med det, Ge ett så stort intryck utan att vara pråligt.

Jag kommer mest troligt att välja den grå golvmattan, så då tänkte jag att efter de är klara, göra väldigt väldigt ljusgrå breda tvärgående ränder på väggen där Fönstret är. och även göra väggord mellan två av ränderna och skriva Bathroom..

Jag kommer att göra mina egna schabloner.

Vi får se hur det blir..

Längtar!

Kommentarer
Postat av: J

jo vi har rätt kul på mitt jobb, men ja måste säga att vi alla drar vårt strå till stacken =)

2009-03-21 @ 11:39:38
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0