=)

Jag är så himla bra!! jag sitter här för mig själv och småler lite.
 
Jag har gjort så otroligt bra anteckningar på lektionerna så jag hittar svaren på frågorna till hemtentan hur lätt som helst, självklart så kompleterar jag med kurslitteraturen, men det är så himla mycket smidigare och lättare att skriva när jag har mina egna tankar och funderingar reda nedskrivna på papper sedan tidigare! Och tack och lov att jag skrev vad alla andra hade att säga om de olika patientfallen vi hade tidigare, annars hade jag varit tvungen att lägga en massa tid på det nu istället och tänka så mkt själv=P

Jag är helt enkelt glad över att jag har tagit mig tid och ork att göra arbetet på lektionerna så att jag slipper en massa extra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0