dreamín

Jag har alltid hatat tapeten i vårt kök. Den är äcklig och gul, jag hatar gula väggar!

Jag drömmer mig bort om hur fint det skulle vara med en annan tapet i köket..
den jag har fastnat för ser ut såhär:


Det är ju lix bara en vägg som måste tapetseras, det andra är ju bara en snutt ovanför fönstret och brevid skafferiet. Där tänkte jag måla vitt. Jag har ju all färg och alla tillbehör till det.

Vårt kök är inte speciellt stort så tänk vad läckert med en vägg som ger djup, lugn och harmonisk känsla=)

Det här var den enda abilden jag hittade på datorn då man ser hur vårt kök ser ut. väggen där tavlorna hänger, det är där jag skulle vilja ha min skog..

(med på bilden är min mamma och katten Ninni)
Undra hur resultatet skulle se ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0