nya lägenheten

Jag var förbi där igår kväll, jag ville bara titta och seom de hade hunnit göra något mer sen vi var där sist. Nu står det en massa tapetrullar, färg och tapetbord i hallen :) Dock har dom inte börjat ännu! jag tycker att dom är lite långsamma med tanke på att vi ska flytta in på Torsdag och det även ska göras en ozonbehandling på lägenheten då den stinker rök!

Det är inte heller bytt golv och garderobsdörrarna och dörrarna har inte kommit tillbaka heller..

Suck..

jag vill inte att flytten ska försenas då vår lilla vovve behöver all tid i världen för att få vänja sig vid sitt nya hem..

just ja, grannen undernya lägenheten hade fest igår kväll.. Ja, det hördes lite, men jag kunde inte avgöra om det var utifårn eller underifrån eller uppifrån först.. föränn de gick ut på balkongen och sjöng för fulla halsar.
Men jag blev ändå imponerad över hur jättelite som hördes i lägenheten, med tanke på hur mycket jag såg när jag gick ut=P

Vi är inte van att någon granne har fest, för i den här byggnaden som vi bor i just nu ärdet aldrig under våra 5 år någon annan än vi som har haft fest!

Men sådana ljud tycker jag faktiskt att man får lov att acceptera, vi är ju unga och ska ha kul=)

nu lite inspiration till lilla sovrummet.. det är trägolv där, så vi mste skydda golven mot kontorsstolar.


Bilden är från: http://livinglikelinda.blogg.se (om jag minns rätt).

Jag älskar hennes smak och hennes lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0