Kvällens projekt

Kvällens projekt har bestått av att tapetsera en fondvägg i gästrummet plus att vi har hängt upp 4 tavlor där och städat undan, nu är rummet redo för skrivbordsskivan som är hemma hos mamma och pappa och bara väntar på att få komma hit. Jag längtar tills vi får den, då är kontoret i full funktion =) Det verkar som att kontoret kommer att vara klart till skolstarten, precis som jag hade hoppats på=)

Men nu är det dags för sängen, vi är väl förtjänt av lite vila efter dagen vi har haft.

Här kommer lite förebilder på kontoret/gästrummet.






Efterbilder får ni först när skrivbordskivan är på plats=P

Kommentarer
Postat av: J

Vad gullig du är som länkar till mej. Jag längtar efter att komma och prova mitt nya sovrum =)

2010-08-19 @ 21:42:00
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0