Tapet i gästrummet

Vi funderar på att göra gästrummet/kontoret klart före hallen, då skolan snart börjar om och jag vill ha en färdig arbetsplats som det är ordning och reda i så jag slipper leva i kaos. Det blir nog med kaos i huvudet när skolan börjar om ändå=P

Den här funderar vi på


Bild: hemnet.se (Gbg innerstad)

En närmare titt på tapeten


Alla andra tapeter i vår lgh är ju vita så varför inte sätta lite färg på tillvaron? =)

Tänk vad fint att ha en filt eller ett överkast med lite färg också!


Bild: hemnet.se (Gbg innerstad)

Just nu är denna fula bruna fondväggen i gästrummet.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Den där turkosa tapeten är superfin!

Jag valde nästan den till mitt kontor men blev snål i sista minuten och tog en billig-smucko (som var extrems svårtapetserad) istället. Fast kanske lika bra då mitt kontor lär bli barnrum snart.



Min kompis har den i ett rum och jag blir lite avundsjuk varje gång, för jag önskar att det var den jag haft...

2010-09-23 @ 17:00:05
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0