Vackra linnen



Emma på :http://emmas.blogg.se/ har en tävling där hon lottar ut bla. dessa vackra sängkläder! Förutom själva sängkladerna i sig så gillar jag bara hela känslan i rummet, vitt lite trä, naturen innomhus.. Precis den känslan som jag vill skapa i vårt nya hem och vårt nya sovrum. Det känns som att nu när vi ska flytta så får jag en till chans att verkligen skapa ett "drömhem".

För det är väl inte så många som  gör det rätt på första (riktiga) försöket?

Ja, inte jag iaf.. Men nu, till detta hem så har jag en genomgående tanke till hela utrymmet, och det kommer att bli mer harmoniskt och genomgående, mend vissa blickpunkter som ändå kommer att bryta av och skapa lite karaktär.

Ja, det är iaf vad jag hoppas på, vi får se om jag lyckas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0