Är det bara jag?

Eller ser inte den här hallen bara helt underbar ut?!


Vidare har den här personen valt att tapetsera även vardagsrummet likadant.

Fast jag förstår inte varför människor envisas med att trycka upp alla möbler mot väggarna!

Jag tycker att den här tapeten är superfin. Fast att tapetsera vårt vardagsrum med den vet jag inte om jag orkar, med all mönsterpassning och så när vi har så högt i tak så går det bara att få ut max tre våder per rulle, så det skulle bli så dyrt.. Men något fint har vi i åtanke:)

Bilderna kommer från hemnet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

En underbar hall! Det där är min favvotapet, har den på två väggar i vårat vardagsrum, blir så lycklig när jag tittar på den.



Nej det är inte min mage. Men det är min favvoritbild på gravidmage. Jag tror nog att det är photoshopat. Annars har nån lyckats riktigt bra

2010-03-18 @ 15:39:36
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den var faktist riktigt härlig att sätta upp, det känns att det är en dyrare tapet när man gör det, den är ju som ganska tjock och styv. tror att den kostade någonstans mellan 700 - 800. Mönsterpassningen var inte alls så besvärlig, var som bara att hitta rätt grenar. Vi fick ut prick 4 våder/rulle men vi har vanlig takhöjd.

2010-03-18 @ 17:13:49
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0