Flyttpackning pågår!

Underbart, knäppt nog så har jag faktiskt längtat efter att få börja packa ihop våra saker och RENSA! Igår satt jag och kollade igenom alla mina skolpapper för att se vad jag ska ha kvar och vad som kan slängas.. Egentligen, vad ger det för mig att ha kvar en massa gamla tentor från miljoner år sedan (känns det som) som jag har klarat och inte tittat åt efter det?

Jag har ju kvar mina böcker! Är det något som jag blir osäker på är det ju bara att läsa i böckerna. Och vad ger det att ha kvar gamla studiehandledningar och och handskriva anteckningar som jag ändå har bättre och snyggare på datorn?

Nä, jag har rensat som tusan och det känns som en tyngd har tagits bort från mina axlar :)

Däremot bor jag tillsammans med en sån här->

Som jag gör mitt bästa för att lära om=P Men min söta darling tycker att det Äär superviktigt att ha kvar skolpapper sen vi gick gymnasiet (7 år sedan) och att reklam- broschyrer på traktorer från 90 talet är suuperviktigt att ha kvar=P

Han är söt den där killen, för han får verkligen panik när jag försöker att slänga saker ;) Men oj så jag älskar honom och så vi har skrattat nu när vi har packat i helgen :)

Föresten så har jag varit in till skolan och skrivit några gamla tentor.. Vissa lärare är verkligen värdelös på att skriva tentor, jag måste uppriktigt ta och klaga =/

aja nu hade jag inte nåt mer att säga. Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0