Hemma i skellefteå-town

Det här med tapeter känns ganska så viktigt. En tapet kan totalt förvandla ett rum så därför ville jag åka hem till föräldrarna för att få lite hjälp med valet.. Mamma älskar sånt här och har längtat till att få se hur vi funderar. Men jag får vänta några timmar till då hon har jobbat natt och måste få sova.

Men det ger tid till att åka på Svenska hem, mio och em här i stan:) speciellt svenska hem längtar jag efter då den affären inte finns i Piteå.

Som det är just nu så känns lägenheten ganska så mörk och dyster och sliten. Men allt detta kommer att ordna sig jag önskar bara att jag hade lite mer tid innan skolan börjar om att ängna åt vår nya lägenhet.


Den här hallen har jag alltid älskat, jag vet inte om ajg skulle göra likadant själv (mest troligt inte) men den ger ideér.


Bild: skonahem.com

Exempelvis att lysa upp golvet, att ha en stor spegel som förstorar hallen och att välja några färger och hålla sig till dem. En sittyta som är fräch och ljus, och så vidare. Allt detta skulle gå att genomföra i den hallen som vi kommer att ha.. Dock är jag fortfarande fundersam över var vi ska hänga ytterkläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0