Skaparlust

Nu när jag har som mest i skolan, har gått på högvarv sen halv sju i morse så räcker det ändå inte =) Kvällen kommer att bestå av att slutföra fas 1 av köksprojektet men också av att drömma lite=)

Jag har bestämt mig för att sy! Något jag inte har gjort sen högstadiet. Men med lite mät-hjälp av mamma ska det nog gå bra. Jag ska sy en vintergardin till köket hade jag tänkt med ett tyg som jag har älskat sen första gången jag såg det. Spira- Staden, i svart vill jag ha i vårt vita kök.




Bilderna är tagna från spiras hemsida.

Anledningen till att jag inte vill ha julgardinerna som vi tidigare år har haft är för att de är i gammeldags smårutigt rött och beige. Det känns inte riktigt som att de är i rätt stil till den krispigt vita väggen samt tapeten som ska vara istället för kakel i köket. Annars har den gardinen stor mysfaktor, men den får vänta tills vi bor i hus. =) 

Kommentarer
Postat av: J

jag vet inte, men inga namn är ju nämnda iallafall =)

2010-10-14 @ 12:08:01
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0