Lampan har anlänt!

Jag kan ju lätt säga att jag är nöjd, Den är helt underbar, och mycket vackrare i verklighet än på bild! Den är också vitare än vad den verkar vara på bilderna.

Min fästman har hängt upp den i en krok i taket dock har vi inte bordet rätt över den kroken så just nu sitter lampan så pass mycket på sniskan att det ger inget att visa er bilder. Men imorgon så ska det borras upp en ny krok i taket och då! då ska jag visa hur det blev=)

Nu är Middagen strax klar, fredagkvällen hos oss består av plankstek, ett glas vin och jordgubbar till efterrätt=)

Ha en trevlig höstkväll.



En liten höstig inspirationsbild jag hittade på nätet
från en blogg vid namn: dieselbilar drar mindre bensin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0