Snäckskalsdrömmen

Nu är lampan på plats =) Vilket är superhärligt för som ni vet så har höstmörkret anlänt och utan någon takbelysning i vardagsrummet så har mörkret känts extra mycket.

Vi är långt från klara, men ia alla fall ett steg närmare. Matsalsbordet ska bli vitt, stolarna ska få nytt tyg och så är väl tanken att de ska målas (har inte bestämt mig klart om det ännu). Men här är iaf några bilder från en del av vårt vardagsrum=)



Jag är supernöjd över lampan. Det är inte snålt på något vis när det gäller snäckskal. På andra lampr som jag har sett under mitt sökande efter denna så har jag märkt att oftast går det att se rakt igenom lampan. Men inte med denna. Jag tycker att den ger ett lite maffigare intryck. Om det är någon som undrar så är den 1 meter lång och ca 50 cm i diameter. Den finns att köpa hos JT:s elservice i Skellefteå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den passar ju verkligen in i rummet. Jättefin!

2010-09-26 @ 14:51:52
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0