Ett gammalt slitet bord


bild: privat

Imorgon ska jag åka och hämta det här gamla skrivbordet som har stått i en stuga (inte i min) i  massor med år och blivit försummat. Det ska renoveras, få handtag på lådorna, skrivbordsskivan ska sätta fast ordentligt och den ska få ny färg. Dataskrivbordet vi har nu är stor som ett hav stort, vilket var bra när jag pluggade, men nu när jag inte gör det längre blir det mest bara ett ställe där en massa onödigt papper skräpar. 

Jag har sökt efter ett sånt här bord länge, men tyvärr har de flesta jag hittat varit cirka 90 cm i längd, detta är på 123 cm vilket kommer att bli perfekt i datarummet :) 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har hittat ett nästan exakt likadant fast i ljuslila hos min mormor som jag tänker slåss för att få =)

2011-08-27 @ 14:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0