på min önskelista


bild: inredningetc.se

Denna vackra naturfärgade kudde i 100 % lin står högt upp på önskelistan just nu, 249 kr kostar den. 
Som syntes så är jag riktigt inne i en mer dämpad och harmonisk fas i inredningen. Men jag tror att det är den här som kommer att hålla i längden. Kolla bara på sommar med Ernst. Mina favoriter är huset han gjort denna sommar och hyttan i bergslagen. Den typ av inredning vill jag ha i mitt framtida hus. Sen på sommaren är det så lätt att byta ut lite kuddar och dukar, ställa in lite blommor så är det klart :) Samma gäller då för vintern=P


En fondvägg jag då gärna skulle vilja ha är den här:

bilden har jag hittat på hemnet för cirka ett år sedan, tror att det var via alvhem. Hur som helst så vill jag ha denna typ av harmoni, dock inte bara beige-grå-bruna färger. Nog kommer det att smita in färger också :) 
Som jag och min sambo diskuterade igår kväll, en vit/ljus bas med accentfärger :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0