skrivbordsinspiration

Min söta sambo har nu nästan totalt plockat isär skrivbordet jag köpte igår. Han ska renover upp det och höja upp det lite så låorna inte tar i låren när vi sitter vid det. Undet tiden lägger jag ut lite skrivbordsbilder på samma typ av bord som vi förhoppningsvis snart har :)

 Snyggt med vita trägolv och en ganska kraftig fondvägg

Bordsskivan på detta skrivbord tycker jag är jättemysig

Det här skrivbordet finns till salu på blocket (kalix) för den som inte vill renovera upp ett eget bord. Dock kostar det 1100 kr.

Allt behöver inte jämt vara vitt jämt

Varför inte använda ett gammalt klaffbord som datasrivbord?

Vissa gillar gamla nötta möbler, vi däremot föredrar att måla dem helt vita.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag det låter bra! Jag önskar mej en snusdosa =)

2011-09-10 @ 16:24:21
Postat av: Jessica

Annars önskar jag mej ett grymt hårsprej till mitt hopplösa hår. eller en dust it (eller liknande) =)

2011-09-10 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0