Morgonmys

Nu ska jag visa er vad jag och sambon har fått i förlovningspresent av svärmor och svärfar.



bild: privat

Vackra, vita linneservetter med en vacker hålsöm runt kanterna från Himla. Ett dussin är vi nu stolta ägare till :)
Det har varit svårt att få tag på men när jag var i Göteborg inhandlades dem på Åhléns City.

För övrigt så har jag också köpt några ljuslycktor som jag har pratat om i bloggen nu i sommar, dessa köpte jag på outlet, 89 kr st.

bild: privat

De mörkare har jag fått av mamma för några år sedan, den ljusare är nu det fina komplemetet till dem, och passar bra ihop med tyget till mina stolar som jag fortfarande håller på att klä om ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0