Tjuvstartat julpyntandet samt Julgranspynt till bra priser :)


Snart är det första advent, tyvärr så försvann den lilla snön som kom men jag hoppas genom att sätta upp julstjärnorna lite tidigare ändå få lite jul-känsla :)

 Jag och en kompis har även funderat på att åka till Rusta för att inhandla jul-pynt till granen. Dom har bra priser och fint pynt! Kolla bara på bilderna nedan, allt pynt är från rusta.

149 kr för dessa 9 glaskulor.

49 kr för detta par.

79 kr per förpackning för dessa vackra!

Och för dem som vill ha lite roligt julgranspynt finns dessa för 29,90 kr styck om jag har förstått det rätt.

Bilder på hur det ser ut här hemma får ni då jag är klar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0