Vår på vårt "nya" skrivbord

Skrivbordsprojektet tog längre tid än vad både jag och Andreas trodde, men det beror såklart på att det lades åt sidan då annat har prioriterats före.
Men här är i alla fall hur det såg ut innan. Klicka på länken.
Och här är efterbilderna.. Ser ni videkissarna på skrivbordet? Mys!





Bilder: privata.

Jag har inte bestämt mig om skivan ska få färg eller inte, så jag avvaktar sålänge, skrivbordslådorna ska få handtag i form av breda stora läderband (gammalt skärp). Alla datasladdar ska få flytta ner i en låda så jag slipper se dem. Men det är sånt som Andreas får fixa när han kommer hem.

Skrivbordet har förändrats ganska mycket sen före-bilden, vissa delar har tagis bort och andra har satts dit. Så det blev i princip en ombyggnad av det. Det var därför det tog så långt tid.



Kommentarer
Postat av: Jessica

eehh, vad är det? Bloglovin?



Jättefint skrivbord =) Längtar tills jag får hem mitt. Jag har hittat två hos mormor som jag vill ha, men min kusin vill också ha dom så vi får väl ett var =)

2012-04-01 @ 22:37:16
Postat av: Jessica

Inte den blekaste?

2012-04-02 @ 22:43:11
Postat av: Jessica

Haha där ser man, svårt att hänga för en gammal sliten själ som jag =)

2012-04-03 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0