Ljuvliga golv som andas 20-tal

Fiskbensmönstrade golv, bröstpanel och spegeldörrar i en ljuvlig kombination av sekelskifte och 20-tal är vad dessa bilder under gestaltar.
Igår gick jag på golv lika vackra som de på bilderna under. Min vän Kajsa och hennes pojkvän har köpt hus.

Fiskbensmönstrade golv med en vacker kant runt om som ramar in rummet precis som på bild nummer två (hallbilden). Jag kan inte säga så mycket annat än ljuvligt. Jag tror att när Kajsa får vara igång och tapesera och greja på så som hon har tänkt så kommer det att bli jättefint, för just nu förstör de terakotta färgade tapeterna med bård av citroner intrycket. Men lite färg och ett öga för inredning kan förändra mycket :) 




Bilder: bo-laget.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0