Längtan

hej! Är hemma från jobbet idag, har åkt på en rejäl förkylning och har feber. Inte den bästa kombinationen att ha när jag jobbar bland infektionskänsliga människor, Så  hemma stannar jag och funderar såklart på inredning ;)
Jag hittar mycket av min inspiration på Alvhems mäkleri. Såklart hittade jag dessa vackra bilder på ett sovrum. 


 Det jag faller för är ljuset som strilar in mellan löven och lugnet som detta rum ger, undra hur det skulle vara att faktiskt vara i det rummet på riktigt.

Det här är klockrent den stil jag söker/önskar ha i det hus vi vill ha i framtiden. men lättare sagt än gjort att hitta rätt hus.. Men jag antar att vi får vänta och se, tillslut kommer vårt hus ut på hemnet. Och då ska vi vara redo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0