Norsk design i all sin enkelhet

Hej! Den har varit tyst på bloggen länge nu, men allt har sin förklaring. Först gick datorn sönder och sen när den var lagad så slutade vårt internet att funger. Men som synes är det lagat nu och jag kan visa er saker jag velat visa ett tag:) Kolla på dessa vackra stubbar som jag hittade på proforma´s blogg som hon i sin tur hade hittat på norska krosser.no.



bilder: proforma.blogg.se

När vi då ändå är inne på stubbar kan jag också visa en annan bild där stubben faktiskt inte är huvudatraktionen, jag var själv tvungen att titta mer än en gång på bilden för att se den men oj så kul grej.


bild: desiretoinspire

Ljuvligt i all sin enkelhet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fint. Kul idé, Skulle man ju kunna fixa själv.

2012-07-12 @ 10:13:25
URL: http://blogg.familjenchristensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0