Åh du vackra tapet från Engelska Sanderson




Bilder: alvhem.se

Denna vackra tapet kommer från Engelska Sanderson och är enligt min åsikt ljuvligt somrig. Dock tror jag att den gör sig lika väl vintertid vilket innebär att det inte bara behöver vara en sådan tapet som finns i ett sommartorp utan den kan passa lika väl i hemmet.

En sak jag har funderat på är att det verkar som att fondväggen eller accentväggen som Simon och Tomas skulle kalla det är på väg ut? Jag ser mer och mer i tidningar och på nätet att hela väggar tapetseras i mönster, precis som på bilden ovan. Men varför inte? Lite mer ombonat och mysigt kanske? Men ställer högre krav på att det inte är en massa onödigt krimskrams i inredningen. Less is more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0