BiOrb Life, akvarium i min smak

 
Om jag någonsin skulle skaffa mig ett nytt akvarium skulle det vara det här! BiOrb Life mest troligt ett 60 liters akvarium i så fall.
foton: biorbfishtanks.com
 
Det går att använda både till saltvattensfiskar samt sötvattens fiskar. Det har en ljuskälla som anpassar sig efter en normal dygnsrytm vilket innebär att fisken får gryning, dagsljus samt skymmning och månskens ljus. Akvariet är inte gjort av glas utan av plexi vilket gör att det är mycket starkare än ett vanligt akvarium. Det finns en massa olika tillbehör som man kan ha till detta akvarium som gör att det är lätt att styla.. Helt enkelt.. jag är kär! Dock vet jag inte var jag skulle ha detta akvarium i vårt hem nu, men snyggt är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh så snygga de var!

2012-11-05 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0