Modboard till vår lilla toalett i stugan

Vi har en mysig stuga som andas 20-50 tal. Inredningen på vår lilltoa på övervåningen gör det också! Kanske för att inredningen är så gammal? (vet faktiskt inte). Den har då sett exakt likadan ut i alla år jag har levt, förutom toaletten som byttes ut för några år sedan. Hur som haver är det dax att göra om då vi fått vattenskada. Tur att mina föräldrar är där ofta så det upptäcktes tidigt och egentligen ingen större skada skedd. Här kommer iaf lite förslag på inredning i enlighet med stugans stil.
 
Prislista:
Vit bakelit dörrhandtag: 490 kr
Wc vred funkis 145 kr
Porslinstvättställ (just detta 2000 kr ,men finns en uppsjö av dem för 1500 också)
Lampett 425 kr/st
Holger badrumsskåp 2100 kr.   
 
dörrhandtaget, wc vredet och lampetten är samtliga från byggfabriken.com 
De vita bakelit dörrhandtagen är faktiskt likadana som sitter på toadörren just nu, men bakeliten är gammal och har spruckit. Tack och lov för byggfabriken.com som har sådana här roliga saker.  
 
Nu får mamma och pappa se vad de tycker och därefter avgöra hur de vill ha det i stugan.. Men jag tänker ljusa väggar och golv.. Men måste in på colorama eller nåt för att se på sådant.
 
Nu har jag varit in på colorama och hittat en fin vinyl tapet som faktiskt ser exakt ut som den tapet som sitter där, fast i blåa nyanser iställer för bruna.
Gabe stripe- French blue från Ralph Lauren. Men då hade jag istället velat sätta dit ett gult Holger badrumsskåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0