Valet av närmiljö- trädgården utseende

Ja, nu har jag funderat på hur jag vill att min trädgård skulle se ut. Jag menar vill jag ha en som ser anlagd ut men stenar runt rabatterna och kanske färg koordinerat. Eller vill jag ha en som ser lite mer "vildvuxen" ut. Som är anlagd men det märks inte för att det ser ut som det alltid har varit sådär..  Personligen gillar jag när det ser naturligt ut.
Foto: Hemnets inspirationssida
 
Dagens tips: Har ni mycket brännässlor på er tomt? När ni klippt ner dem ta en bunt av dem och stoppa i en hink med vatten, låt stå i ca 1 vecka tills det luktar lite illa och vattnet ser ut som ett svagt te. Sätt ca 1 dl av det vattnet i er stora trädgårdsvattningskanna och vattna era blommor med. Ett naturligt gödsel till blommorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0