DIY glaslampa

Foton på en väldigt vacker och skir lampa.. Jag tänkte att de här borde gå att göra själv :)
Men om man inte vill det så här finns de att köpa..
Sen tänkte jag att det måste ju finnas alltrenativ? Kanske kan man göra en lampa med bara "lampor"
Ja men visst finns det !
Tyvärr kan jag inte ange källan till denna då jag har haft dessa bilder på min dator lite för länge för att minnas var jag hittade dem.. Mer knåp med dessa lampor och behov av en elektriker..
Jag vill byta ut mina lampor i hallen (två taklampor) så nu söker jag med ljus och lykta för att hitta glasbollar i lämplig storlek och lämpligt pris.. Jag tar mer än tacksamt emot tips. Ha en bra valborgs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0