Drömmen lever vidare- ljuva somriga 2- tals hus

 
Ja, alltså än har jag inte gett upp. Jag drömmer mig vidare medan jag lyssnar på bland annat Evert Taube och sjösala vals samt Mats Paulsons visa vid vindens ängar. Visst visste ni att den sistnämnda handlar om mig ;)
 
Det här representerar vad jag söker efter i mitt liv. Ljuvlig natur, vitt och kloroform allt i en skön och kärleksfull mix med varandra. Det känns som ett ställe jag vill vara på.
För som min ledstjärna säger: "Där en katt ligger och sover, ja där finns det inte så mycket mer för en inredare att göra".
Jag nämner inga namn på denne kloka person men ja, jag antar att ni som känner till citatet och som känner mig redan vet vem det är :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar tapet i trappen! Vad heter den? Fin blogg!!

Svar: tyvärr vet jag ju inte vad den heter men ta med bilden och fråga på din tapet affär så borde de säkert veta :)
catharina

2015-03-24 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0