Personligt

En liten avstickare från mina vanliga inlägg. Jag ser att jag har haft väldigt många läsare på m in blogg fast jag inte har skrivit (förutom senaste dagarna) på över ett halvår.. och nu när jag börjar om att skriva om inredning så sjunker siffrorna.
Kan det ha och göra med att det inte är vad alla är ute efter att läsa om?!  
För Ja! Det här är en inredningsblogg och det är precis det jag skriver om.
Vill ni veta vad som händer i mitt privata liv? Ledsen, men det är inget ni kommer att få reda på via denna blogg.. 
Vill ni se vad jag tycker om inredning och sådana trevliga saker Ni är väldigt välkomna :)
 
Detta är nog första och sista gången jag skriver så pass personligt.
Ha det bra ni därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0